FAQ

Dowiedz się wszystkiego o naszych pokojach w Poznaniu

Pytania i odpowiedzi:

Czy posiadacie łóżeczko dla dziecka?

Tak, Apartamenty Pomarańczarnia dysponują jednym łóżeczkiem dla dziecka. Opłata za jego dostawienie wynosi 50 PLN jednorazowo.

Opłata za jego dostawienie wynosi 50 PLN jednorazowo. Jeśli chcesz skorzystać z tej możliwości, prosimy o informację, zanim będzie realizowany wynajem. Dzięki temu będziesz miał pewność, że inne apartamenty nie zajmą łóżeczka w danym terminie.

Czy istnieje możliwość dostawienia łóżka do pokoju?

Tak, Apartamenty Pomarańczarnia dysponują dwoma łóżkami – dostawkami. Opłata za dostawkę wynosi 50 PLN dziennie.

Opłata za dostawkę wynosi 50 PLN dziennie. Prosimy jednak o informację, że będzie potrzebne dodatkowe łóżko, zanim przyjedziesz do apartamentu na wynajem.

Jaka jest kaucja za zgubienie pilota do parkingu?

Zgubienie pilota do parkingu skutkuje pobraniem opłaty w wysokości 70 PLN.

Jaka jest kaucja za zgubienie klucza?

Zgubienie klucza skutkuje pobraniem opłaty w wysokości 100 PLN.

Czy w każdym apartamencie jest bezpłatny dostęp do internetu i TV-SAT?

Tak, każdy apartament wyposażony jest w telewizor z TV-SAT oraz bezpłatny dostęp do internetu Wi-Fi.

Czy mogę wziąć ze sobą psa lub kota?

Tak, Apartamenty Pomarańczarnia to miejsce, w którym wygodnie odpoczniesz ze swoim pupilem. Wszystkie nasze apartamenty na wynajem są przyjazne zwierzętom. Tak, pobierana jest jednorazowa opłata za zwierzę w wysokości 50 PLN.

Czy w apartamentach można palić?

Nie, wszystkie apartamenty na wynajem to pomieszczenia, w których obowiązuje bezwzględny zakaz palenia. Złamanie tej zasady skutkuje pobraniem opłaty w wysokości 150 PLN. Wiele apartamentów posiada jednak balkon, z którego można korzystać. Są to apartamenty nr: 10, 11, 12, 14, 15, 16, 20, 21, 25, 105, 107, 203. W apartamencie na 5B znajduje się natomiast palarnia.

Czy w każdym apartamencie jest kuchnia lub aneks kuchenny?

Tak, każdy apartament posiada w pełni wyposażoną kuchnię lub aneks kuchenny.

Czy i gdzie serwowane są śniadania?

Śniadania serwowane są po uprzednim zamówieniu ich w recepcji, w godzinach 8.00 – 10.00 w Pierogarni na ul. Rybaki 22. – zaraz obok recepcji Apartamentów.

Czy w pokoju jest suszarka?

W każdym naszym apartamencie klient ma do dyspozycji suszarkę do włosów.

Czy apartamenty są klimatyzowane?

Nasze apartamenty nie są klimatyzowane. Wyjątkiem od tej reguły jest apartament nr 25, który znajduje się na poddaszu – posiada on jednostkę klimatyzacyjną.

Czy w apartamentach są ręczniki?

Tak, w każdym apartamencie znajduje się ilość ręczników odpowiednia do liczby gości w nim przebywających.

Czy w każdym apartamencie jest łazienka?

Tak, każdy apartament posiada wewnątrz łazienkę. Wyjątkiem jest jedynie jednoosobowy pokój 10a, który posiada własną łazienkę na zewnątrz.

Ile trwa doba hotelowa?

Doba hotelowa w Apartamentach Pomarańczarnia zaczyna się o godzinie 14:00 i kończy o 11:00 następnego dnia. O tej porze należy opuścić pokój.

Czy Apartamenty Pomarańczarnia posiadają parking?

Tak, mamy 10 miejsc parkingowych na niestrzeżonym  ale objętym monitoringiem placu w odległości 100 metrów.

Plac jest otoczony murem z bramą na pilota.

W jakich godzinach otwarta jest recepcja?

Recepcja czynna jest codziennie 24 godziny na dobę.